Interaktive turistskærme

Den Digitale Destination 2014

Foto: Presse

"Skal sikre rammerne omkring etableringen af en helstøbt digital tilstedeværelse og et bedre online værtskab for destinationen og områdets aktører".

Gennemførte aktiviteter:

  • Udvikling af ny online digital platform www.hvidesande.dk
  • Indholdsstrategi til www.hvidesande.dk
  • Ny visuel strategi og brand for destinationen
  • Nyt layout og design på interaktive skærme
  • Opstart af destinationen på udvalgte sociale medier (Facebook og Instagram)
  • Udvikling og lancering af ny medlemsstruktur for Ringkøbing Fjord Turisme
  • Kurser for erhvervsaktører i bl.a. Tripadvisor, Facebook, Vayable, nyhedsbreve, adfærdsdesign, foto mm. 
  • Udvikling og implementering af favorit funktion på www.hvidesande.dk
  • Udvikling og implementering af ”aktivitetskort” for området
  • Udvikling og formidling af vision og værdisæt for destinationen