Synlighed | Hvidesande

Synlighed

Synlighed

"ønsker at forbedre destinationens synlighed på udvalgte markeder gennem skabelse af relevant indhold på digitale medier, samarbejde med VisitDenmark og fokus på pressearbejde”

Gennemførte aktiviteter:

  • Udkast til kommunikationsplan for destinationen

  • Deltagelse i online del af Nordsee kampagnen i 2013, 2014 og 2015

  • Deltagelse i online del af Majferie kampagne i 2013, 2014 og 2015

  • Dansk og tysk pressetur juni 2013

  • Tysk pressetur i september 2014 

  • Udsendelse af pressemeddelelser 

  • Indholdsproduktion til www.hvidesande.dk 

  • Udvikling, imlementering og markedsføring af "Meet Us" formidling af lokale historier via historier og video

 
 Se omtaler i forbindelse med projektet:
 
Meet Us - Midtjysk Turisme 
Meet Us - Radio Max
Meet Us - Promobil.de
Presse 2013 Danmark - Dagbladene, BTdiverse aviser og magasiner 

 

Del denne side

Projektet afsluttes i 2015

For information omkring projektet kontakt Projekleder Mette Trads