Den Digitale Destination | Hvidesande

Den Digitale Destination

Den Digitale Destination 

"Skal sikre rammerne omkring etableringen af en helstøbt digital tilstedeværelse og et bedre online værtskab for destinationen og områdets aktører".

Gennemførte aktiviteter:

  • Udvikling af ny online digital platform www.hvidesande.dk
  • Indholdsstrategi til www.hvidesande.dk
  • Ny visuel strategi og brand for destinationen
  • Nyt layout og design på interaktive skærme
  • Opstart af destinationen på udvalgte sociale medier (Facebook og Instagram)
  • Udvikling og lancering af ny medlemsstruktur for Ringkøbing Fjord Turisme
  • Kurser for erhvervsaktører i bl.a. Tripadvisor, Facebook, Vayable, nyhedsbreve, adfærdsdesign, foto mm. 
  • Udvikling og implementering af favorit funktion på www.hvidesande.dk
  • Udvikling og implementering af ”aktivitetskort” for området
 
Se omtaler i forbindelse med projektet:
 
Ny medlemsstruktur - Manto
Ny medlemsstruktur - Midtjysk Turisme
Den digitale destination - Seismonaut
Digital opkvalificering - Midtjysk Turisme 
Visuel strategi - kabelpark.dk 
 
 

        

 

Del denne side

Projektet er afsluttet i 2014

For information omkring projektet kontakt projektleder Klaus Kristensen