Ægthed. Nærvær. Passion. | Hvidesande
Ringkøbing Fjord Turisme

Ægthed. Nærvær. Passion.

"Rejsegildet" er veloverstået og destinationens nye samlede vision blev præsenteret for en flok begejstrede aktører i Søndervig i går.

Vision, mission og strategiske indsatser... Det lyder som en omgang bla. bla.?
- Vi er Danmarks største kystferie destination og for at opretholde denne position, er det nødvendigt, at vi står sammen om at udvikle området.

Hvorfor skal vi have fælles retningslinjer og ambitionsniveau?
- Kun ved at arbejde sammen, kan vi levere et kvalitetsprodukt til vore gæster. Det er alle os, som turisterne møder på deres ferie, som gennem godt værtskab kan give gæsterne en ferie, hvor deres oplevelser er præget af ÆGTHED, NÆRVÆR og PASSION.

Hvordan påvirker det min forretning?
- Ved at levere en ægte og nærværende ferieoplevelse til gæsten, kan vi få dem til at komme igen. Det er derfor vigtigt, at vi holder hinanden op på, at levere den bedste kvalitet til gæsterne.

Hvem har dog fundet på det?
- Vision, mission og strategiske indsatser er udviklet i et tæt samarbejde mellem mange engagerede virksomheder, lokale ildsjæle og Ringkøbing Fjord Turisme.

Hvornår har de fundet på det?
- Alle med tilknytning til turismeerhvervet blev inviteret med på studie- og workshoptur på Sylt. Med på turen var: HKT, Feriepartner Hvide Sande, Esmarch, Elite Sommerhus Udlejning, Byrådet, Danwest Feriehusudlejning, Vestjysk bank, Dagbladet, WowPark, Midtjysk Turisme, Nordsø Camping, Hotel Fjordgården, Feriepartner Bork Havn, Ringkøbing-Skjern Museum, Hvide Sande Bageri, Ringkøbing-Skjern Kommune og medarbejdere fra Turistforeningen samt projektmedarbejdere.

Se Visionen lige her.

Ps. Vi har printet plakater med visionen i A1 som kan afhentes først til mølle på turistkontoret

Del denne side

Stranden i Søndervig

Porten til Vesterhavet

Søndervigs historie som badeby rækker mere end 100 år tilbage